گردشگری

ما در این بلاگ قصد داریم که شما را با مراکز گردشگری دنیا آشنا کنیم

گردشگری

ما در این بلاگ قصد داریم که شما را با مراکز گردشگری دنیا آشنا کنیم

کشورهایی که باید قبل از مرگ دید

حرف زدن از مرگ و میر همیشه تلخ بوده است و فکر کردن به روزی که نباشیم هم حس خوشایندی را به همراه ندارد. ولی زنگ خطری است برای انجام دادن کارهایی که در انجام دادنشان تعلل می کنیم. یکی از کارهایی که هر انسانی باید قبل از مرگ انجام دهد سفر کردن است. ما در اینجا تعدادی از کشورهایی را که باید حتما قبل از مرگ ببینید را به .شما معرفی می کنیم:

 

پوزان (لهستان)

در سفر به لهستان یا هر کشور دیگری قطعا یک سری سوال های اولیه برایتان پیش می آید. آای غذا باب طبعم هست؟ شهر سرسبز لهستان کجاست؟ محل های مناسب خرید، تفریحی یا هنری این کشور کجا هستند؟ جواب تمام این سوال ها پوزنان است. در سفر به لهستان بدون شک باید حتما پوزنان را ببینید.

مالاگا (اسپانسا)

کشور اسپانیا در شهرهای بارسلونا و مادرید خلاصه شده است. برای یک بارم که شده این دو شهر را فراموش کنید و مالاگا را دریابید. هر کدام از خیابان های مالاگا در اسپانیا گذشته و تاریخ استخوان دار این شهر را نشان می دهد. هوای دریایی این شهر و عطر امواجی  روح شما را تازه خواهد کرد. در این شهر هم می توانید در کنار دریا ریلکس کنید و هم مکان هایی دارد تا انرژی های خود را تخلیه کنید.

ژنو (سوئیس)

در ژنو همه چیز برای گردشگران آماده است. از اسکی در اول صبح گرفته تا خرید در عصرها، از میز غذاهای متنوع تا بزرگترین دریاچه های سوئیس همه در ژنو قرار دارند. اگر می خواهید فرهنگ و طبیعت سوئیس را ریز به ریز زیر پا بگذارید همه را در ژنو می توانید بیابید.

کاوتات (کروواسی)

شهری است که در کنار دریای آدریاتیک واقع شده است. گفته اند و می گویند که این شهر یک الماس واقعی است و همچ.ن الماس چشم گیر و نفس گیر است. سطح این شهر با شاخصه های فرهنگی و تاریخی مغنی شده است و غذاهایی باب طبع تمام سلیقه ها دارد. این شهر پیشنهادی است برای افرادی که در جستجوی آرامش هستند