گردشگری

ما در این بلاگ قصد داریم که شما را با مراکز گردشگری دنیا آشنا کنیم

گردشگری

ما در این بلاگ قصد داریم که شما را با مراکز گردشگری دنیا آشنا کنیم

زیبایی های طبیعت ایران در اردیبهشت

اردیبهشت ماه از هر نظر ماه سفر است. ماه گشت و گذار و لذت بردن از طبیعتی که خداوند در اختیار ما قرار داده است. آب و هوای اردیبهشت بی نظیر است و طبیعت در بهترین حالت خود قرار دارد. در این بلاگ قصد داریم چند منطقه ای که اردیبهشت های بی نظیری دارند را به شما معرفی کنیم:

دشت دریاسر

تنگابن در غرب استان مازندران واقع شده است که حتما باید به آن سر بزنید و از آن دیدن کنید که زیبایی های این منطقه در کلام نمی گنجد. مخصوصا دشت دریاسر را که به بهشت اردیبهشت ایران معروف است. این دشت یکی از خیره کننده ترین منطقه های ایران است. در فصل بهار این دشت تن پوشی از گل های زرد شده که زیبایی بی نظیر ا به رخ می کشد. علاوه بر این در کف این دشت 10 چشمه وجود دارد که زیبایی های این منطقه را بیشتر می کند.


آبشار آسیاب خرابه

آبشار آسیب خرابه گه معروب به آبشار محصور شده در میان درختان انجیراستنام یکی از مکان های دیدنی شهرستان جلفا در استان آذربایجان شرقی است. سطح آبشار از گیاهان رونده پوشیده شده است که زیبایی خاصی را ایجاد کرده است. آسیاب خرابه آسیابی آبی بود که سال های پیس مردم از این آن استفاده می کردند ولی هم اکنون به دلیل خراب شدن بخش هایی ار آن دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد به همین دلیل به نام "آسیاب خرابه"معروف شده است.


شهرستان محلات

شهرستان محلات در استان مرکزی شهرستانی است که با نام گل اجین شده است و به هلند ایران معروف است. حال تصور کنید در اردیبهشت که ماه چلوه گری گل هاست به این شهرستان سفر کنید. قطعا با مناظری رو به رو خواهید شد که هیچ جا ندیده اید. حتی از فکر به این موضوع هم به وجد می آیید. در این شهرستان دهکده گلی وجود دارد که به نوعی هیجان انگیز ترین قسمت سفر به محلات خواهد بود. در این دهکده می توانید انواع کاکتوس ها، گل و گیاهان خانگی و گیاهان زینتی را تهیه کنید. علاوه بر این دهکده گل که مطمئنا شما را حسابی حیرت زده خواهد کرد، در این شهرستان غارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها هم دیدن کنید.



برای دیدن بقیه ی زیبایی های ایران در اردیبهشت ماه اینجا را کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد